Wini Motorsport

Zespół

RAJDY TO NASZA PASJA

Paweł i Daria to rajdowe małżeństwo. Wspólnie startują od 2008 roku. Począwszy od kjs-ów w poczciwym maluchu, czy Oplu Corsie, przez imprezy amatorskie w Czechach, gdzie startowali w Czesko Morawskim Pucharze za kierownicą Fiata Cinquecento.

Po kilku latach przerwy wrócili do ścigania w Skodzie Felicii Proto. Po dwóch latach w Skodzie, przesiedli się do Opla Astry w której startują do dnia dzisiejszego. 

Ostatnie trzy lata rywalizują na trasach popularnego w całym kraju cyklu rajdowego Tarmac Masters. W tym roku planują przejście do Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

RAJDY TO NASZA PASJA

Paweł i Daria to rajdowe małżeństwo. Wspólnie startują od 2008 roku. Począwszy od kjs-ów w poczciwym maluchu, czy Oplu Corsie, przez imprezy amatorskie w Czechach, gdzie startowali w Czesko Morawskim Pucharze za kierownicą Fiata Cinquecento.

Po kilku latach przerwy wrócili do ścigania w Skodzie Felicii Proto. Po dwóch latach w Skodzie, przesiedli się do Opla Astry w której startują do dnia dzisiejszego. 

Ostatnie trzy lata rywalizują na trasach popularnego w całym kraju cyklu rajdowego Tarmac Masters. W tym roku planują przejście do Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

ZAŁOGA

PAWEŁ WINIARSKI


Kierowca któremu wydaję się, że jest drugim Sebastianem Loebem 🤣 Kilka lat startów za kierownicą różnych samochodów ukształtowało jego obecny styl jazdy.

Aktualnie chce przejść do wyższej ligi, żeby zbierać kolejne doświadczenia.

Lubi trudne warunki i skakanie na hopach 😎

DARIA WINIARSKA

Jest pilotem w naszej rajdowej załodze. Ma za sobą kilka pełnych sezonów na „prawym fotelu”, co pozwoliło zebrać jej sporo doświadczenia w pilotowaniu.

Nie boi się prędkości i pilnuje swojego kierowcę, żeby jeździł zawsze z „chłodną głową” i słuchał się jej w 100% 😎

SAMOCHÓD

OPEL ASTRA RALLY

OPEL ASTRA RALLY

Nasz samochód to poczciwy Opel Astra GTe. Ten sam którym po trasach RSMP jeździli Tomasz Kramarczyk i Paweł Krysiak.

Obecnie auto jest w naszych rękach i zostało odnowione.

Aktualnie barwy samochodu nawiązują do egzemplarza jakim startował Freddy Loix w 1995 roku, w rajdzie Ypres.

DANE TECHNICZNE

Silnik: 2.0 16V o mocy 150 KM
Skrzynia biegów: 6-biegowa, przełożenie 4.85, szpera Quaife
Zawieszenie: Gwintowane – Bilstein B8, sportowe tuleje poliuretanowe na wahaczach
Hamulce: Tarcze hamulcowe 288mm Brembo, klocki DS3000, hydrauliczny ręczny Tilton
Wnętrze: Klatka bezpieczeństwa zgodna z zał. J, fotele kubełkowe Mirco/Bimarco, pasy 6-pkt Speedpro
hrsmp-astra-rally

Partnerzy zespołu Wini-Motorsport Rally Team

Partnerzy zespołu
Wini-Motorsport Rally Team

Scroll to Top